dinsdag, oktober 17, 2006

Werkdronken

Ik neem me voor om eens een avondje niet te werken, maar voor ik het weet, ben ik een uur verder en heb ik vragen beantwoord, fora gecontroleerd en krantenartikels verzameld. Wat maakt het toch zo moeilijk om een duidelijke lijn te trekken? De computer, meneer. Ik schakel hem aan om de krant te lezen (online, jawel), controleer mails en glip nog snel even het leerplatform van de school binnen. En dan gaat het mis. Ik schrok letters en woorden naar binnen, zonder er nog bij na te denken of ik ook werkelijk honger heb. Zelfs dt-fouten neem ik erbij - al verslik ik me dan wel even. Mensen die eetproblemen hebben, worden wel eens gevraagd om een logboek bij te houden. (Wat eet je? Wanneer? Hoeveel? Hoe vaak?) Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Mag dat online, mevrouw?

Geen opmerkingen: